Způsob dodání

 

Zboží je možné vyzvednout bez poplatku na adrese:

WAY PC, Koperníkova 27, Plzeň

( doporučujeme dohodnout termín vyzvednutí)

nebo

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti na dodací adresu zadanou při vyplnění objednávky.
K přepravě využíváme služeb dodávkové služby DPD.

Termíny doručení na webu uvádíme vždy pro nejrychlejší způsob a to je dobírka a platba kartou online (ještě není v provozu).

  • Pokud zadáte formu úhrady bankovním převodem, budeme zboží expedovat následující pracovní den po připsání platby na náš účet.

  • Pokud si k notebooku/pc přiobjednáte službu např. rozšíření RAM, nebo disku, může se prodloužit termín expedování o 1 den.

V případě objednání zboží na  je přepravní poplatek 1x 149,- s DPH za každý balík do 10 Kg.

Platby převodem je bez poplatku.

Ceník doběrečného:
V případě domluvené platby převodem bude účtován poplatek 49,- Kč s DPH

Poškození zásilky v průběhu přepravy
Příjemce by měl při přebírání zásilky od přepravce provést kontrolu, zda je obal neporušený a zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Když jsou při této přejímce zjištěny zjevné vady na balíku popř. na zboží samotném, odpovídá příjemce za to, aby tyto skutečnosti byly oznámeny písemně řidiči do protokolu o převzetí v okamžiku doručení PPL. V případě, že tuto skutečnost zjistíte do tří pracovních dní od doručení zásilky, můžete se obrátit přímo na přepravce přes jejich reklamační formulář z důvodu urychlení celého procesu reklamačního řízení. Po třech pracovních dnech od doručení zaniká možnost uplatnit vady vzniklé v průběhu přepravy u dopravce dle jejich platných obchodních podmínek.